Spontanvaccin

Igår fick Ines vaccin fast vi bara skulle väga och mäta. Men det är skönt att det är gjort.
Jag fick lov att blunda precis när de stack, men lilltjejen var helt obrydd. Hon till och med flinade åt en av sköterskorna!
Lilla skitunge :)

Nu ligger hon och gnäller i spjälis och vill inte vila. Hon somnar nog lagom tills vi ska ut och gå i regnvädret, och så måste jag ´väcka henne för att klä på.. hej och hå!
dessutom är det ett enda stort gissel när det är matdags, det kliar förbaskat i munnen då barn ska få tänder.

Tobias har stukat foten så illa att han inte kan jobba. Tänk om något är brutet..?
Blir trist om vi inte kan ut och gå något när vi åker uppöver.
Jaja.
själv är jag inte stukad, däremot väldigt glad att jag förmodligen kan kombinera barnledighet och plugg till hösten!
Äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback