Joddel

Idag har tankarna ägnats att försöka knäcka en nöt.
Nyckeln till min framgång i livet..
Mitt i det har jag och Ines hälsat på hennes farmor på förskolan, gått promenad och torkat litervis med snor från våra söta näsor.
Tänk att en så liten bebis kan frånge sig så mycket snor!

Hur är det nu då?
Jo, Tobias jobbar natt. Det betyder att han är instängd i en trötthetsbubbla all vaken tid vi får tillsammans, c.a 4 timmar per dag.
Jag axlar som vanligt Ines och våra bestyr som en dans, och drar mig lite inför det faktum att jag ska jobba på lördag-söndag när vi kommer till Dalarna..
Till slut har jag gått och försoffat mig i all föräldraledighet trots att jag aldrig trodde jag skulle göra det.
Typiskt, jag som gillar att arbeta..
Men det ska nog gå bra, om inte annat så får vi veta hur det gick på söndag eftermiddag.
Nu ska jag gå och sova med min snarkade bebis, och imorrn hoppas vi snoret har runnit färdigt ur våra näsor!

Ps. bejeweled är ett farligt nördigt nöje, men skönt för sorteringen av all information man suger i sig på dagarna Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback